Kaixo, kaixoooo!!!πππ
Zer moduz zaudete? A ze eguraldi polita gaurkoa ere, ezta?? ππππΈπΈ
Pentsatzen dut irteera politak egiten ariko zaretela! Hori merezi duzue eta!ππͺ
Gaurko blogean, ARITMETIKA eta ZENBAKI SEGIDA lantzeko proposaen batekin natorkizue!
➕➖✅➕➖✅
Hasteko, 10 arteko taulak osatuko ditugu (20 edo beharrezkoa den arte handitu daitezke). Batean, kopuru bat margotuko dugu (edo gainean paper bolatxoak jarriko ditugu) eta beste taula batean, beste kopuru bat. Batuketak egiteko, kopuru bati, beste taulako kopurua GEHITUKO diogu eta kenketak egin nahi baditugu, lehenengo kopuruari, beste taulako kopurua KENDU egingo diogu. Azkeneko taulan, EMAITZA idatziko dugu, hau da, geratu zaigun kopurua.
π€π€π€πππ
Para empezar, crearemos unas tablas de hasta 10 dΓgitos (se pueden ampliar hasta 20, lo que se necesite). En una tabla, pintaremos una cantidad (o en vez de pintar, se pueden poner tambiΓ©n bolitas de papel encima) y en otra tabla, otra cantidad. Para realizar las sumas, a la primera cantidad le AΓADIREMOS la cantidad de la otra tabla y para realizar las restas, a la primera cantidad, le QUITAREMOS la cantidad dela segunda tabla. en la ΓΊltima tabla, escribiremos el RESULTADO, es decir, la cantidad que finalmente nos ha quedado.
Taulen azpian, kopuruen zenbakiak idatziko ditugu eta bukatzean, behatzarekin jarraituz irakurri egingo dugu: BOST GEHI HIRU DIRA ZORTZI.
Debajo de las tablas, escribiremos los nΓΊmeros correspondientes a las cantidades y al terminar, con la ayuda del dedo leeremos: CINCO MΓS TRES SON OCHO (aunque os recomiendo que lo hagΓ‘is en EUSKARA, por que en la escuela lo trabajamos asΓ).
Kenketekin, ariketa berdina egingo dugu: SEI KEN BI DIRA LAU (Con las restas haremos el mismo ejercicio).
ππππππ
Jarduera ezberdinak egin ondoren, askotariko emaitzak suertatuko zaizkigu. Orduan, emaitza (zenbaki) hauek hartu eta ZENBAKI SEGIDA egingo dugu; nahi duzuena, txikitik handira, handitik txikira...ezberdinak egin ditzakezue. Adibidez:
DespuΓ©s de realizar diferentes ejercicios, nos encontraremos con diversos resultados. Entonces, cogeremos estos resultados (nΓΊmeros) y realizaremos la SERIE NUMΓRICA; de menor a mayor, de mayor a menor...como querΓ‘is, podΓ©is hacer diferentes. Por ejemplo:
Zer iruditzen zaizue?? Espero dut oso ondo pasatzea!ππππππππ
Bestalde, JOLAS INTERAKTIBO hauek zuekin elkarbanatzea pentsatu dut, oso dibertigarriak dira eta! Ea gustazen zaizkizuen!
Por otro lado, he pensado en compartir estos JUEGOS INTERACTIVOS, ¡me han parecido muy divertidos! ¡A ver si os gustan!
π₯π₯π₯π₯π₯
π₯π₯π₯π₯π₯
Besterik gabe, arratsalde ON ONA izan eta GOZATU!!
πππͺπ«π¬ππππ
Besarkada erraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldoi bat!!
ππππππ
Aioooo pelaioooo!!!πππ