2020(e)ko maiatzaren 5(a), asteartea

Asteartea 5: ARITMETIKA eta ZENBAKI SEGIDA!


Kaixo, kaixoooo!!!๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š

Zer moduz zaudete? A ze eguraldi polita gaurkoa ere, ezta?? ๐Ÿ˜๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒธ๐ŸŒธ

Pentsatzen dut irteera politak egiten ariko zaretela! Hori merezi duzue eta!๐Ÿ˜‰๐Ÿ’ช


Gaurko blogean, ARITMETIKA eta ZENBAKI SEGIDA lantzeko proposaen batekin natorkizue!

➕➖✅➕➖✅

Hasteko, 10 arteko taulak osatuko ditugu (20 edo beharrezkoa den arte handitu daitezke). Batean, kopuru bat margotuko dugu (edo gainean paper bolatxoak jarriko ditugu) eta beste taula batean, beste kopuru bat. Batuketak egiteko, kopuru bati, beste taulako kopurua GEHITUKO diogu eta kenketak egin nahi baditugu, lehenengo kopuruari, beste taulako kopurua KENDU egingo diogu. Azkeneko taulan, EMAITZA idatziko dugu, hau da, geratu zaigun kopurua.

๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿ’ญ๐Ÿ’ญ๐Ÿ’ญ

Para empezar, crearemos unas tablas de hasta 10 dรญgitos (se pueden ampliar hasta 20, lo que se necesite). En una tabla, pintaremos una cantidad (o en vez de pintar, se pueden poner tambiรฉn bolitas de papel encima) y en otra tabla, otra cantidad. Para realizar las sumas, a la primera cantidad le Aร‘ADIREMOS la cantidad de la otra tabla y para realizar las restas, a la primera cantidad, le QUITAREMOS la cantidad dela segunda tabla. en la รบltima tabla, escribiremos el RESULTADO, es decir, la cantidad que finalmente nos ha quedado.

 Taulen azpian, kopuruen zenbakiak idatziko ditugu eta bukatzean, behatzarekin jarraituz irakurri egingo dugu: BOST GEHI HIRU DIRA ZORTZI.

Debajo de las tablas, escribiremos los nรบmeros correspondientes a las cantidades y al terminar, con la ayuda del dedo leeremos: CINCO MรS TRES SON OCHO (aunque os recomiendo que lo hagรกis en EUSKARA, por que en la escuela lo trabajamos asรญ).
Kenketekin, ariketa berdina egingo dugu: SEI KEN BI DIRA LAU (Con las restas haremos el mismo ejercicio).

๐Ÿ“Š๐Ÿ“Š๐Ÿ“Š๐Ÿ“Š๐Ÿ“Š๐Ÿ“Š

Jarduera ezberdinak egin ondoren, askotariko emaitzak suertatuko zaizkigu. Orduan, emaitza (zenbaki) hauek hartu eta ZENBAKI SEGIDA egingo dugu; nahi duzuena, txikitik handira, handitik txikira...ezberdinak egin ditzakezue. Adibidez:

Despuรฉs de realizar diferentes ejercicios, nos encontraremos con diversos resultados. Entonces, cogeremos estos resultados (nรบmeros) y realizaremos la SERIE NUMร‰RICA; de menor a mayor, de mayor a menor...como querรกis, podรฉis hacer diferentes. Por ejemplo:


Zer iruditzen zaizue?? Espero dut oso ondo pasatzea!๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ™‰๐Ÿ™‰

Bestalde, JOLAS INTERAKTIBO hauek zuekin elkarbanatzea pentsatu dut, oso dibertigarriak dira eta! Ea gustazen zaizkizuen! 

Por otro lado, he pensado en compartir estos JUEGOS INTERACTIVOS, ¡me han parecido muy divertidos! ¡A ver si os gustan!

๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ


๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ

Besterik gabe, arratsalde ON ONA izan eta GOZATU!!

๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ‘ช๐Ÿ‘ซ๐Ÿ‘ฌ๐Ÿ‘ญ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Besarkada erraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldoi bat!!


๐Ÿ’œ๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’“๐Ÿ˜

Aioooo pelaioooo!!!๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Ostirala 19: Azken eguna!!!

Kaixo, kaixooo azken aldiz lagunak!!!!๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘‹ Iritsi da, iritsi da etxe-eskolako azken eguna! Gehienok elkarrekin egoteko eta agurtzeko ...