2020(e)ko maiatzaren 12(a), asteartea

Asteartea 12: KONTAKETA eta SERIAZIOA


Kaixo, kaixoooo!!!😊😋👋

Zer moduz zaudete???😉

Gaurko blogean, matematikaren inguruan arituko gara lanean, zehazki, KONTAKETA eta SERIAZIOA landuko ditugu! 

En el blog de hoy trabajaremos en el ámbito de las matemáticas, concretamente, ¡trabajaremos el CONTEO y las SERIACIONES!

👉👆👇👈✋✊👌

Udaberrian murgilduta gaudenez, gaur udaberriko elementuekin arituko gara lanean!!

Ya que estamos inmersos el la primavera, ¡hoy trabajaremos con los elementos de la primavera!

🍓🌼🌻🌸🌷🐞🍋🍊🦋

Lehenik eta behin, multzo bakoitzean dauzkagun elementu kopurua zenbatuko ditugu eta dagokion kantitatearen zenbaki grafiarekin lotuko dugu.

En primer lugar, contaremos la cantidad de elementos que tenemos en un mismo grupo y relacionaremos esa cantidad con la grafía del número correspondiente.


Adibide honetan, nik 10 arteko kantitateak landu ditut, baina zuek, haurraren beharraren arabera egokitu dezakezue (15,20,30 arte...behar duzuena). Irudi hauek erabili ezin baditugu ere, edozein irudi, objetu, gometxa... erabili dezakegu kontzeptua lantzeko!

En este ejemplo, yo he elegido cantidades hasta el número 10, pero, cada uno/a en casa, puede adaptarlo a las necesidades de cada niño/a (hasta el 15, 20, 30...lo que necesitéis). Si no podemos usar estas imágenes, cualquier imágen, dibujo, objeto, pegatina... ¡será suficiente para trabajar este concepto!

💭💭💭😉😉😉👌👌👌

Bigarrenik, erabili ditugun elementuekin seriazioak osatuko ditugu. Ariketa honen helburua, elementu ezberdinen artean konparatzen ikastea eta ezaugarrien sekuentziazioa memorizatzea da. Nik jarraian adibide bat egin dut ere du bezala erabili ahal izateko, baina badakizue, bakoitzak bere modura eta beharretara egokitu dezala! 

💥(Ereduak emailez bidali dizkizuet)💥

En segundo lugar, con estos elementos que hemos utilizado, ahora, realizaremos diferentes seriaciones. El objetivo de este ejercicio es aprender a comparar entre varios elementos y memorizar la secuenciación de esas características. Yo os propongo un ejemplo a continuación, pero ya sabéis que cada uno/a, ¡puede adaptarlo a su manera y a sus necesidades!

💥(Os mando los ejemplos por email)💥



Seriazioak egiteko garaian, bi aukera dauzkazue; bidali dizkizuedan irudiak erabiltzea edota ariketa konplexuagoa bihurtzeko, haurrek beraiek dagokion irudia marraztea. Nahi duzuena!

😉😉💪💪💬💬💫💫

A la hora de realizar las seriaciones, tenéis dos opciones; utilizar las imágenes que os he mandado o si queréis hacerlo más complicado, que sean ellos/as los/las que dibujen la imagen correspondiente. ¡Lo que queráis!

👏👏👏

Beste aukera bat!

¡Otra opción!

Beti ere, seriazioetan kontzeptu (tamaina, volumena, kolorea, etab) ezberdinak landu ditzakegu KONPARAKETA lantzeko: "Hau, beste hau baina handiagoa da, baina hau baina txikiagoa". Adibidez!

En las seriaciones podemos trabajar con diferentes conceptos (tamaño, volumen, color, etc.) para trabajar la COMPARACIÓN: "Éste, es más grande que este otro, pero más pequeño que éste". ¡Por ejemplo!

😊😊👏👏👏🤔🤔

Zer iruditzen gaurk proposamena?? Entretenigarria ezta??Espero dut zuen gustokoa izatea!😊😚🙏

💥💥💥💥💥💥💥

A! Gauzatxo bat lagunak! Gogoratu aste honetan AITA COLL egunerako marrazkiak jasoko ditugula! Marrazkiak bidaltzeko azken eguna, OSTEGUNA MAIATZAK 14 izango da! ANIMATU!!

¡Otra cosita! Recordaros que esta semana recogeremos los dibujos para el día del PADRE COLL y que el último día para mandarlos, ¡será este JUEVES 14 DE MAYO! ¡ANIMAROS!

💖💖💖💖

Arratsalde on ona izan lagunak!!😜😊👐

Besarkada erraaaaaaldoi bat!!

💜💛💚💙💓

Aiooo pelaiooo!!!🙋😘😘

Ostirala 19: Azken eguna!!!

Kaixo, kaixooo azken aldiz lagunak!!!!😊👋 Iritsi da, iritsi da etxe-eskolako azken eguna! Gehienok elkarrekin egoteko eta agurtzeko ...